Meest gestelde vragen

Heb je een vraag over een levering? De kosten? Of toch iets anders? Wellicht hebben wij jouw vraag al beantwoord hieronder?

Mocht dat niet het geval zijn kun je natuurlijk contact met ons opnemen!

We proberen de vragen zo goed mogelijk aan te vullen. Mis je iets? Laat het ons weten!

- Hoe kunnen we betalen?

Je kan je bestelling via mail of telefoon plaatsen en per factuur vooraf betalen of ter plekke.

Particulieren klanten betalen bij ons vooraf. Zo zijn we sneller met het leveren en/of ophalen van de bestelling.

Bedrijven kunnen ook op rekening betalen. Neem hiervoor contact met ons op.

- Bezorgen jullie ook? 

Ja wij leveren ook afhankelijk van het bestelbedrag tot 30 km. We hebben gekoelde wagens en warmhoudcontainers om zo de optimale kwaliteit van de bestelling te kunnen garanderen. De laatste levering voor ons is om 14.00 uur. 

- Kunnen we een afspraak maken? Of kan ik binnen komen lopen?

Binnen komen lopen kan helaas niet, wij werken op afspraak. We maken een afspraak voor een feestje/lunch etc. vanaf 30 personen.

Je kan een afspraak per mail of telefonisch inplannen. Heb je een gelegenheid voor minder personen of is een afspraak niet noodzakelijk?

Je kan ons ook een mailtje sturen met je wensen en of budget. We zullen je dan een passend voorstel doen.

We zullen altijd nog even contact hebben om te zorgen dat alles aan je wensen voldoet.

- Kunnen we een hapje komen eten? Of een broodje komen halen?

Helaas kun je bij ons geen hapje eten. We zijn een cateringbedrijf en maken alles op bestelling klaar.

Dus je kunt bij ons alleen een bestelling plaatsen die je dan kunt ophalen (of laten leveren).

- Leveren jullie ook bedrijfslunches?

Ja, dat doen we inderdaad ook! We leveren de lunch tussen 11.00 en 13.00 vanaf € 75,-.

Dit doen we van maandag t/m vrijdag.

- Kan ik de bestelling ook ophalen bij jullie?

 Ja hoor, dat kan zeker! We spreken een tijd met je af en dan staat alles dagvers voor je klaar.

Staat jou vraag er niet bij? Stel hem hier!