Meest gestelde vragen

Heb je een vraag over een levering? De kosten? Of toch iets anders? Wellicht hebben wij jouw vraag al beantwoord hieronder?

Mocht dat niet het geval zijn kun je natuurlijk contact met ons opnemen ;-) 

We proberen de vragen zo goed mogelijk aan te vullen. Mis je iets? Laat het ons weten!

- Welke hapjes zijn er? En kan ik zelf een keuze maken?

Alle hapjes hebben we op de website vermeld staan, je kunt ze hier vinden: Luxe borrelhapjes

Het is mogelijk om zelf een keuze te maken, maar wij kunnen ook een mooie mix voor je samen stellen. Wij kijken dan naar de smaken en kleur. Mocht je zelf iets willen uit kiezen, let dan op dan we minimaal 10 stuks van elk hapje moeten maken.

 

- Kunnen we een afspraak maken? Of kan ik binnen komen lopen?

Binnen komen lopen kan helaas niet, wij werken echt op afspraak. We maken een afspraak voor een feestje/lunch etc. vanaf 30 personen. Ook kun je ons een mailtje sturen met wat je in gedachten hebt, dan kunnen we altijd nog een telefonische afspraak plannen of wij kunnen een mooi voorstel op de mail zetten.

- Kunnen we een hapje komen eten? Of een broodje komen halen?

Helaas kun je bij ons geen hapje eten. We zijn een cateringbedrijf en maken alles op bestelling klaar. Dus je kunt ons wel bellen/mailen voor een bestelling die je kunt op komen halen (of laten leveren).

- Bezorgen jullie ook? 

Wij leveren inderdaad ook, we hebben 2 hele leuke auto's waarmee we de bestelling kunnen komen leveren. Voor een lunch leveren we tot 30km van ons vandaan. Voor een grotere opdracht rijden we nog wel eens verder. De laatste levering voor ons is om 20.00 uur.

- Wat zijn hier de kosten voor de bezorging?

Voor de levering we een kleine vergoeding van € 0,50 per gereden kilometer (heen en terugreis).

- Leveren jullie ook bedrijfslunches?

Ja, dat doen we inderdaad ook! We leveren de lunch tussen 11.30 en 12.30 binnen een straal van 10 kilometer gratis (van ma t/m vrij), dit is vanaf € 50,-.

- Kan ik de bestelling ook ophalen bij jullie?

Ja hoor, dat kan zeker! We spreken een tijd met je af en dan staat alles dagvers voor je klaar.

- Hoe kunnen we betalen bij jullie?

Wij hebben een draagbaar pinapparaat, maar je kan ook contant betalen. Wij kunnen ook een factuur per mail versturen die je vooraf voldoet.